Bli en mer effektiv markedsfører med Click Dimensions!

Den største utfordringen til mange markedsfører er å ta del i den teknologiske utviklingen. Markedsføring har endret seg drastisk de siste årene og gode verktøy for å bistå i markedsarbeidet er essensielt for å lykkes. I tillegg til at dine kunder bruker helt nye kanaler, kan de også mye mer om deres produkter og tjenester før de tar kontakt. Dette stiller helt nye krav til både salgs- og markedsressurser. I tillegg til god systemstøtte, er det essensielt at salg og marked jobber godt og tett sammen.

De fleste gode salgsorganisasjoner har etablert et godt CRM system for selgerne, dette systemet "mates" daglig med verdifull innsikt som ofte markedsavdelingen ikke evner å utnytte fordi de sitter i sine egne systemer for å gjøre nyhetsbrevutsendelser, styre kampanjer, analysere webtrafikk osv. Og kanskje enda viktigere - selgerne jobber i blinde uten verdifull innsikt i hvordan deres kunder trigger på aktiviteter som gjøres fra marked.

Click Dimensions er en fullintegrert løsning i Microsoft Dynamics CRM som gir markedsføreren en suite av verktøy for å drive god og effektiv markedsføring. Ingen integrasjoner eller behov for utveksle data mellom flere systemer - et perfekt utgangspunkt for optimalt samarbeid mellom salg og marked.

Click Dimensions bidrar til god SMARKETING - optimalt samarbeid mellom salg og marked.

10 ting du vil like med Click Dimensions:

  • Som allerede nevnt, Click Dimensions er en fullintegrert løsning som fungerer både på Microsoft Dynamics CRM Online og OnPremise. Skalerbare Tjenester i Microsoft Azure brukes i bakgrunn og vil ikke redusere ytelse på CRM.
  • Bygger på Microsoft Dynamics CRM sin egen marketingmodul og knytter seg opp mot øvrig CRM funksjonalitet for full sporbarhet og synergier på tvers av avdelinger og funksjoner. F.eks kan markedsføringslister bygges på bakgrunn av aktiviteter registrert fra salgsinnsatsen, eller hendelser fra kundesenteret.
  • Gjør Workflows motoren i CRM enda kraftigere ved å kunne sende SMS eller nyhetsbrev fra Click Dimensions rett fra native CRM workflow. Man kan også trigge workflows fra kampanjeautomasjon.
  • Kampanjeautomasjon gir deg mulighet til å bygge automatiserte oppfølgingsløp basert på regelsett og aktivitet som kundene har utført selv på web eller registrert av salg.
  • Lag webskjemaer og CallToAction-scripts som integreres på eksisterende web uten å måtte kode.
  • Identifiser potensielle kunder og gi de score ut fra webadferd
  • Lage responsive nyhetsbrevutsendelser med full designfrihet. Flere editorvarianter å velge mellom.
  • Visualiser data i native CRM-Dashboard eller bruk Power BI til å analysere effekten av markedsføringsinnsatsen
  • Spar kostnader ved å minimere antall lisensierte verktøy. Flere av våre kunder har erstattet verktøy som Apsis, Hubspot, Questback, SurveyMonkey osv.

 

Legg igjen en kommentar