Hva er nytt i Dynamics 365 Marketing for 2021



Microsoft Dynamics 365 Marketing er designet for å hjelpe bedrifter med å skaffe flere salgsklare kundeemner, tilpasse dialogen i salgsprosessene og markedsføringen, samt og legge til rette for muligheten til å ta smartere beslutninger.

I løpet av det siste året har måten kundene samhandler med merkevarer på, endret seg dramatisk, og som et resultat har bedrifter raskt måttet tilpasse seg disse behovene og forventningene. For å bygge sterke og vedvarende relasjoner, må bedrifter levere personaliserte meldinger til rett tid, demonstrere verdi og bevise at de forstår og bryr seg om kundene sine.

For å støtte disse endringene har Microsoft fokusert på sentrale temaer; personalisering, å gjøre mer ‘ut av boksen’ med kanaler, og gi bedriftene innsikt for å forbedre resultatene og oppnå målene de setter seg for de kundereisene.


Dynamics 365 Marketing 2021 Release Wave 1-oppdateringer:

Utvidet Microsoft Teams-integrasjon: Dynamics 365 Marketing består av kraftige Teams-samarbeidsegenskaper som gjør det mulig for kunder og potensielle kunder å knytte seg sømløst til relevante arrangementer og webinarer. De nye Teams-oppdateringene vil gjøre det mulig for markedsførere å bruke en enkel klikkfunksjonalitet for å eksportere segmenter fra Teams til Dynamics 365 Marketing slik at det er enkelt å skape en skape en personlig og relevant reise.

Kraftige AI-muligheter for forbedret beslutningstaking: Nye AI-muligheter i Dynamics 365 Marketing muliggjør sanntidsovervåking av kundereiser og kanal KPI-er. AI støtter også kanaloptimalisering og oppfordrer markedsførere til å lage dypt tilpassede e-poster for å tiltrekke og pleie potensielle leads.

Tilgang til flere kanaler: Wave 1-utgivelsen for 2021 gjør det mulig for markedsførere å opprette og sende SMS-meldinger. Det lanseres også en ny og forbedret e-posteditor for raskt å opprette og redigere e-post. Utnytt det nye sentraliserte innholdsbiblioteket for å administrere personlig tilpasset innhold og inkluder det beste bildet, videoen, dokumentet i kommunikasjonen din.

Strømlinjeformet Customer Journey Orchestration: Dynamics 365 Marketing legger vekt på orkestrering av kundereiser for å oppmuntre salgs- og markedsføringsteam til å engasjere seg med kunder i sanntid. De nye 2021-utgivelsesoppdateringene inkluderer en hendelseskatalog med innebygde, tilpassede hendelser for å utløse kundereiser. Disse kundereisene kan utnyttes for å målrette potensielle kunder, kontakter og muligheter i systemet. Orkestrering av kundereisen kan spenne over Dynamics 365 Marketing, Sales, og Kundeservice for å bygge opp under endelige forretningsbeslutninger. De nye oppdateringene utvider også muligheten for å personliggjøre en kundes reise med utgangspunkt i data og innsikt fra Dynamics 365 Customer Insights.

Microsoft Dynamics 365 Marketing gjør det mulig for B2C- og B2B-markedsførere og forretningsbrukere å engasjere kunder i sanntid, vinne kunder og byggelojalitet raskere, tilpasse kundeopplevelsene med AI og bygge kundetillit på en samlet plattform. I motsetning til andre løsninger, kan Dynamics 365 Marketing bidra til å drive helhetlige opplevelser med AI-assisterte handlinger og er enkel å bruke for forretningsbrukere. Dette hjelper organisasjoner med å heve kundeopplevelsene.

Skill anbefaler Dynamics 365 Marketing-plattformen for selskaper som ønsker å utvikle og optimalisere sine markedsførings- og salgsstrategier med en moderne og fremtidsrettet. Oppdag mer om hvordan Dynamics 365 Marketing kan øke effektiviteten til å nå markedsføringsmålene dine ved å kontakte oss eller book en gratis demo.

Publiser en kommentar