Er du trygg på at du leverer på kundens forventninger?

Vi lever i en verden som endres raskere og raskere. Dette gjelder også våre forventninger til hvordan kundeopplevelsen skal være.

En stor undersøkelse fra Bain & Company viste at 80 prosent av daglig ledere mente de leverte meget gode kundeopplevelser, utfordringen var at 8 prosent av kundene var enig.

Det er først når man har et riktig bilde av hva som faktisk påvirker kundetilfredsheten samt hvordan dette igjen påvirker kundelojaliteten man er i stand til å gjøre noe med disse faktorene. Innsikten er grunnlaget for suksess og at dere kan utvikle deres beste praksis knyttet til markedsføring, salg, leveranse og kundeservice.
CX360 er en skalerbar, intelligent og fremtidsrettet forretningsløsning som bistår dere i digitalisering av kundereisen og skape førsteklasses kundeopplevelser. La oss fortelle deg mer om hvordan CX360 fungerer.


Les mer om CX360 her, eller book en demo av løsningen i skjemaet under.