Skap førsteklasses kundeopplevelser med CX360

Med CX360 kan du være trygg på at dere har en plattform dere kan lene dere på når dere nå skal digitalisere kundereisen og skape førsteklasses kundeopplevelser. Kombiner data og relasjoner, implementer intelligens i beslutningsprosessen og øk hastigheten på omstruktureringen av virksomheten med våre 4 smarte moduler.

Microsoft Gold Partner

Om CX360

CX360 er en skalerbar, intelligent og fremtidsrettet forretningsløsning bygget på markedsledende Microsoft teknologi som hjelper våre kunder å levere i henhold til kundenes forventninger.

I tillegg til full utnyttelse av Microsoft Dynamics-plattformen, benyttes også blant annet det beste fra teknologien i Microsoft Power Platform - som gir en 360° oversikt over kundene, samt Microsoft Azure som bidrar til å sikre god sikkerhet og personvern.

I tillegg til å levere en robust plattform, vil vår suksessplattform sørge for at brukerne lykk es med innføringen og bruk en etter beste praksis gjennom fokus på gevinstrealisering og brukeradopsjon basert på vårt metodeverk SkillX.

Mer om SkillX
Power Platform-illustrasjon med Salg-, Markedsføring-, Kundservice- og Kundepuls-modulene i CX360 på toppen.
Illustrasjon av bokstavene CX

Hva ønsker kundene mine?

Hva ønsker kundene mine? De beste lederne seg stiller dette spørsmålet oftere enn noen gang, og dette med god grunn. Ledende selskaper forstår at de er i kundeopplevelsesbransjen, og de forstår at hvordan en organisasjon leverer for kundene begynner å bli like viktig som hva den leverer.

I en verden der kunden har mer kunnskap, høyere forventninger og mer makt enn noen gang før, blir det å analysere data og å levere stadig større innsikt i kundeadferd avgjørende for selskapets suksess.

Skill har kompetanse og er faring med metoder knyttet til kundeopplevelse og kan bidra til å utforme og definere en tydelig og helhetlig strategi og arkitektur for kundeopplevelse. Ved å ha en datadrevet tilnærming til kundeopplevelsen er det mulig å kartlegge de finansielle konsekvensene av ulik etiltak , noe som resulterer i et bedre besluttningsgrunnlag og en mer helhetlig tilnærming til kundeopplevelsen.

Kontakt våre eksperter
 

Opplev hvordan CX360 skaper mer fornøyde kunder

Få innsikt i hvordan CX360 kan hjelpe deres organisasjon til å bli mer effektive og få mer Book demo fornøyde kunder. Helt uforpliktende og gratis. Kort tid etter at du har registrert deg, vil du motta en kartleggingsundersøkelse som gir Skill god innsikt i deres ønsker og behov slik at vi kan tilby den beste løsningen for nettopp deres bedrift.

Illustrasjon av bokstavene A B C

Kom riktig i gang med garantert gevist!

CX360 Preflight sikrer at din organisasjon planlegger og gjennomfører riktige aktiviter i riktig rekkefølge på reisen i å bedre organisasjonens kundeorientering. Denne reisen bygges på et solid fundament og planverk og sik rer at aktiviteter og ambisjoner er i henhold til din organisasjons modenhetsnivå.

Når vi gjennomfører en Preflight sammen med din organisasjon vil syv dimensjoner bli vurdert ut fra en modenhetsskala. Dimensjonene er sentrale for å bygge de riktige og gode kundeopplevelsene. Vurderingene gjøres med utgangspunkt i dokumentasjon som innhentes og intervjuer av sentrale roller.

6 måneder etter lansering garanterer vi at vi har realisert de gevinstene som er definert i gevinstplanen. Dette er vårt kundeløfte.

Mer om CX Preflight

Vi tror på en reise som ikke består av et leverandør-kunde-forhold, men et partnerskap hvor vi sammen jobber mot felles mål og gevinstrealisering

Kai Atle Rød - Daglig Leder Skill AS

Våre fornøye kunder

Regnskap Norge, Link Mobiliy, Innovasjon Norge, Selvaag Bolig, MER, Uloba
 

Fornøyde med Skills leveransemodell

Regnskap Norge har startet sin reise til å bli en moderne leverandør av rådgivning og kompetansetjenester til både medlemmer og andre som jobber med regnskap. For å nå sin visjon har de investert i Microsoft sin skyløsning Dynamics 365.

Les også: SkillX er metoden som sikrer at alle kundeleveransene til Skill har riktig fokus og prioriteringer