La oss vise deg Digital Trygghet
For å effektivisere vår egen salgsprosess, samt sørge for at nye kunder får et så godt beslutningsgrunnlag som mulig, har vi laget et semiautomatisk løp. Dette består av både fysisk demonstrasjon, men også en liten kartleggingsundersøkelse i forkant slik
at vi sørger for at vi bruker tid på de riktige tingene i demomøte. Hele prosessen er selvfølgelig helt uforpliktende og du kan avbryte når som helst.
Klikk på de ulike prosesstegene under for mer informasjon:
Vis interesse for demo
Fyll ut skjema for å bli meldt inn i vårt løp for å få mer innsikt i hvordan Digital Trygghet kan hjelpe deres organisasjon og oppnå god nok sikkerhet. Kort tid etter at du har registrert deg, vil du motta en kartleggingsundersøkelse som vi vil anbefale
at du deler med flere i din organisasjon.
Det er selvfølgelig helt uforpliktende å registrere seg og det løper ingen kostnader forbundet med dette.
Kartleggingsundersøkelse
Selv om det er mange basisbehov som går igjen, er alle våre kunder forskjellig og har forskjellige krav. For at vi skal kunne spisse demo og løsningsdiskusjonen ønsker vi at dere fyller ut en kort kartleggingsundersøkelse på forhånd. Denne kartleggingsundersøkelsen
er utformet slik at den kan distribueres til flere i organisasjonen for å få flere synsvinkler, ønsker og behov.
Demodagen
Etter at kartleggingsundersøkelsen er gjennomført, vil vi avtale tid med dere for en nærmere samtale og demo av Digital Trygghet. Vi har satt opp et inspirasjonsrom i våre lokaler på Langkaia 1 (Havnelageret) hvor vi har rigget oss for å kjøre demoer med topp moderne møteromsutstyr. Om det blir vanskelig å møte fysisk, kan vi ta dette møte via Microsoft Teams.
Forslag til veien videre
Gjennom kartleggingsundersøkelsen, samtaler og demo, har vi i de fleste tilfeller fått nok innsikt til at vi kan foreslå veien videre. En av våre suksessansvarlige vil sette opp et konkret forslag med budsjettestimater.