`

Velkommen til NextLevel 2018 #CustomerXperience

Når 18. oktober 2018
Hvor Latter på Aker Brygge, Oslo

Påmelding

Pris pr deltaker: 999,- Middag og intimkonsert med Trang Fødsel er inkludert for de som vil være med.

Bli inspirert og oppdatert på det nyeste!

Vi gleder oss over å kunne invitere deg til inspirasjonsdag på Latter, Aker Brygge 18. oktober. 
Målet med dagen er å gi nye perspektiver og inspirasjon, samt være en møteplass for å utveksle kunnskap og erfaringer.

I år er temaet #CustomerXperience - det handler om å skape gode opplevelser, for våre kunder, dine kunder, innbyggere og ansatte. Det er liten tvil om at det er de som lykkes med dette som blir stående igjen som vinnere.
I tillegg skal vi sammen med Microsoft Norge sørge for at du blir oppdatert på de nyeste lanseringene og roadmap knyttet til våre fokusområder.


Noen av de du møter på NextLevel 2018:

 

Image Description

Alex Rosén

Årets konferansier

Image Description

Bjørn Olstad

CEO Microsoft Development Center

Image Description

Lene Diesen

Viseadministrerende direktør Microsoft Norge

Image Description

Paul Chaffey

Statssekretær i kommunal- og moderniseringsdepartementet

Image Description

Pål Rasmus Silseth

Høyskolelektor Handelshøyskolen BI / Norsk Kundebarometer

Image Description

Lars Petter Kjær

Konstituert rådmann Sandefjord Kommune

Image Description

Adrian Søbyskogen

Daglig leder i Competitive Edge

Image Description

Trond Åsdam

Rådgiver Åsdam AS

Image Description

Elham Binai

HR-direktør Adecco

Image Description

Trude Sydtangen

Leder for barnehagedrift Læringsverkstedet AS

Image Description

Frode Skuggedal

Rådmann Salangen Kommune

Image Description

Hans Petter Aaserud

Trang Fødsel

 
 

Agenda

Det er lagt opp til 5-10 minutter pause etter hver parallellsesjon slik at man kan bytte rom, fylle kaffekoppen, sjekke mail eller gi et kompliment til sidemann.

- Hovedscenen -

09.00: Velkommen og intro

Alex Rosén og Kai Atle Rød (Skill)

 

 

09.15: Det finnes ingen pauseknapp!

Lene Diesen (Viseadministrerende direktør i Microsoft)

Ledere må forstå hvordan teknologi endrer verden. Det handler rett og slett om å overleve! – Vær forberedt på å kannibalisere din egen forretning!

 

09.45: Før skulle mennesker lære data. Nå er det omvendt.

Bjørn Olstad (Administrerende direktør i Microsoft Development Center, tidligere FAST)

I Torggata i Oslo sitter det utviklere, prosjektledere og designere som står brak produkter som brukes av millioner av Microsoft Office 365 brukere verden over. Hør mer om hvordan deres teknologi påvirker alt fra organisasjonskultur til produktivitet.

 

10.15: Paneldebatt

 

- Hovedscenen -

 

11.00: Bli besatt av å skape gode kundeopplevelser!

Tim Ervik (Skill)

Digitaliseringen og dagens tilgjengelige teknologi har gitt oss helt nye muligheter til å levere fremragende kundeopplevelser, men samtidig krever kundene mer. Hvordan skal du klare å møte disse forventningene og samtidig skille deg ut?

 

11:30: Hvorfor snur vi opp-ned på en suksessbedrift?

Trond Åsdam (Åsdam AS) og Kai-Atle Rød (Skill)

Dette året gjør Skill store endringer på alt fra organisasjonsmodell til leveransemetodikk. Ikke fordi det var nødvendig i dag, men fordi vi tror det er nødvendig for å være rigget for fremtiden. Hør daglig leder, Kai Atle Rød og ekstern rådgiver Trond Åsdam fortelle mer om disse endringene og hvorfor vi gjør dem.

 

12.00: Hvordan gjør du din leverandør best?

Bjørn Erik Moe (Skill)

Gode kundeopplevelser skapes og vedlikeholdes på begge sider av bordet. Bjørn Erik deler sine erfaringer og tanker gjennom mange år som Key Account Manager. Du trodde kanskje drømmekunden er den som betaler mest?

- Klubbscenen -

 

11.00: Har næringslivet noe å lære av kommune-Norge?

Lars Petter Kjær (Sandefjord Kommune)

Sandefjord gjennomførte i 2017 en sammenslåing av kommunene Sandefjord, Andebu og Stokke. Samtidig initierte de et større digitaliseringsprogram der bedre innbyggertjenester og mer effektiv kommunedrift har vært hovedfokus. Kjær og Sandefjord begynner alltid med: Hva vil dette gi av gevinster?

 

11:30: Et halvt år i skyen? Hvordan har det gått?

Kai Atle Rød (Skill) og Frode Skuggedal (Rådmann i Salangen Kommune)

Salangen, Gratangen og Lavangen har sammen med Skill realisert det mest ambisiøse offentlig nettskyprosjektet i kommune Norge. Polarsky prosjektet har vært pionerarbeid, og når er vi der! Kai og Frode deler erfaring fra både kunde og leverandørperspektiv, hva har de lært og hva kan de lære bort

 

12.00: Hvordan sikre god gevinstrealisering i IT-prosjekter

Lars Yngvar Tømmerholt (Skill)

 

Lunsjservering

 

- Hovedscenen -

13.00: Digital agenda - hva nå?

Paul Chaffey (Statssekretær, Kommunal- og moderniseringsdepartementet)

Vi må ta i bruk ny teknologi for å øke produktiviteten og for å tilby gode velferdstjenester som innfrir brukernes forventninger. Men bruk av teknologi er ikke bare et virkemiddel for bedre tjenester, men påvirker i økende grad grunnleggende samfunnsstrukturer.

 

- Hovedscenen -

 

13.45: Nytt og hot i Office 365!

Magnus Goksöyr (Skill) og Jarle Røed-Engseth (Skill)

 

 

14.10: Nytt og hot i Enterprise Mobility + Security

Microsoft MVP, Jan Vidar Elven (Skill)

 

 

14.35: Nytt og hot i Microsoft Dynamics 365

Beate Sommer (Skill), Ulrikke Akerbæk (Skill) og O. Stian Lundquist (Skill)

Aldri før har utviklingstakten vært så høy som nå, og nyhetene fra Microsoft kommer tettere og tettere. Vi oppsummerer de mest spennende nyhetene fra det siste halvåret og ser på de viktigste som kommer de neste månedene.

 

- Klubbscenen -

 

13.45: Brukeradopsjon i praksis!

Leiv Thomas Sandnes og Thomas Vikstøl (Skill)

Teknologi vil alltid være best når mennesker samhandler godt med den. Hør om hvordan Skill bidrar til å øke endringsviljen hos sine kunder. Vi har invitert flere av våre kunder til å dele sine erfaringer:

 

Adecco-konsernet: 500 brukere over på Office 365

Elham Binai (Adecco)
 

Slik sikrer Læringsverkstedet kompetansespredning på tvers av 200 barnehager

Trude Sydtangen (Læringsverkstedet)

 

 

14.35: Engasjér kunder og ansatte med god historiefortelling

Adrian Søbyskogen (Compedge)

Med kamera, vinnerinstinkt, pågangsmot i verdensklasse og LinkedIn som arena har Adrian Søbyskogen gått nye veier og gjennom de siste 12 månedene bygget opp det han kaller Norges Råeste Markedsbyrå. Få innsikt og bli inspirert av Adrians spennende reise!

 

- Hovedscenen -

16.00: Norsk kundebarometer: Hva skaper gode kundeopplevelser?

Pål Rasmus Silseth (Handelshøyskolen BI)

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har målt kundetilfredshet blant norske bedrifter i over 20 år. Pål Rasmus gir oss innsikt i hvorfor kundetilfredshet er viktig for bedrifter og hvordan man på best mulig måte skal jobbe for å skape gode kundeopplevelser. Erfaringer fra undersøkelsene gir mange praktiske eksempler på hvordan ulike aktiviteter og hendelser påvirker kundenes oppfattelse av bedriften (på godt og vondt).

 

Middag og sosialt på Lille Asia