• Webinar: Markedsføring med følelser og salg som er datadrevet

    15. desember arrangerer vi i Skill et webinar for de som ønsker å selge mer, bli dyktigere på kundedialog, og skape engasjement med smartere markedskommunikasjon.
     
  • Er du trygg på at du leverer på kundens forventninger?

    Vi lever i en verden som endres raskere og raskere. Dette gjelder også våre forventninger til hvordan kundeopplevelsen skal være.

    En stor undersøkelse fra Bain & Company viste at 80 prosent av daglig ledere mente de leverte meget gode kundeopplevelser, utfordringen var at 8 prosent av kundene var enig.

  • Det store gapet

    Kundetilfredshet og lojalitet er viktige indikatorer for å forklare hvorfor noen bedrifter er lønnsomme og fremadrettet, mens andre taper markedsandeler. Globale undersøkelser viser at det innen kundeopplevelser finnes et enormt gap mellom leverandørenes antagelser og kundenes opplevelser. Da vi jobbet med å utvikle vårt CX360 produkt som gir flere og mer fornøyde kunder hentet vi innsikt fra flere av verdens mest anerkjente aktører på området, deriblant Gartner, McKinsey og Bain & Company. Konsensus fra disse miljøene er at bedrifter oppfatter selv at de er veldig gode på kundeopplevelser, mens kundene gjerne mener det motsatte. En undersøkelse viste at åtte av ti ledere i bedrifter mente de leverte kundeopplevelser i verdensklasse, mens kun åtte prosent av kundene delte denne oppfatningen.


    det_store_gapet
     

  • Nei takk! Det kommer ikke til å vare...

    De færreste har gleden av å levere fantastiske kundeopplevelser til absolutt alle type kunder, til det er både forventningene for høye og konkurransen for stor.

  • Slik kan Account Based Marketing og Social Selling løfte salget

    Digitale løsninger revolusjonerer det ABM kan bety for utviklingen av de viktigste kundene. Legger du til effekten av inbound marketing, «social selling» og «Smarketing» vil du oppleve at selgerne evner å være relevante for kundene og mer effektive i sin utførelse av salgsrollen.
  • Endelig tar Microsoft oss markedsførere på alvor! Dette har jeg ventet på i 15 år!

    Dynamics 365 Marketing er ikke bare et oppkjøp eller samarbeid som ser fint ut for aksjeverdien og i PowerPoint. Microsoft mener alvor.