Hyppig kommunikasjon og riktig verktøy er viktig for å opprettholde produktiviteten når de ansatte jobber hjemmefra.
færreste var forberedt på at store deler av våren og sommeren 2020 skulle tilbringes på hjemmekontor. Men inntrykket er at det har fungert greit for de fleste likevel.
Det ble en digital bråvåkning for alle, hvor behovet for digitale samarbeidsverktøy ble åpenbart. De som allerede har innført et slikt verktøy, har grunnmuren for et vellykket «remote» kontorlandskap. Terskelen for hjemmekontor kommer sannsynligvis til å bli lavere for mange bedrifter, nå som de har erfart at det kan fungere.
Men det er enklere sagt enn gjort. Skal en bedrift holde produktiviteten oppe, må det legges til rette for at arbeiderne forblir effektive, selv om de jobber fra et annet sted enn kontorpulten. Her er våre tips til ledere som ønsker å legge til rette for hjemmekontor:
Hvert individuelt team jobber forskjellig, men disse tipsene kan forhåpentligvis hjelpe din bedrift til å forbli produktive borte fra kontoret.
Lær mer i dette webinaret.Ta kontakt i dag om dere trenger hjelp med implementering av Microsoft Office 365 og Teams.