Skap førsteklasses kundeopplevelser med CX360

CRM | Publisert 07.10.2021

CX360 er en skalerbar, intelligent og fremtidsrettet forretningsløsning bygget på markedsledende Microsoft Dynamics 365-teknologi, som hjelper våre kunder å levere effektiv kundedialog med optimaliserte og automatiserte prosesser som sikrer langsiktige gevinster!

Vårt produkt CX360 sikrer riktig implementering av Microsoft Dynamics 365, for å lykkes med ditt CRM-prosjekt. Gjennom vår leveransemetodikk SkillX, har prosjektet fokus på gevinstrealisering og brukeradopsjon hvor både forretning, mennesket og teknologien er ivaretatt.

I tillegg til full utnyttelse av Microsoft Dynamics-plattformen, benyttes også blant annet det beste fra teknologien i Microsoft Power Platform - som gir en 360° oversikt over kundene, samt Microsoft Azure som bidrar til å sikre god sikkerhet og personvern.

Med CX360 kan du være trygg på at dere har en plattform dere kan lene dere på når dere skal digitalisere kundereisen og skape førsteklasses kundeopplevelser. Kombiner data og relasjoner, benytt deg av kunstig intelligens (AI) i beslutningsprosessen og øk hastigheten på omstruktureringen av virksomheten med våre 4 smarte moduler.

Les mer om Microsoft Dynamics 365 her.

Våre 4 moduler for å lykkes med CX360

CX360 Marketing

Engasjer kunder i sanntid, gjør kundedata om til praktisk innsikt, oppnå lojalitet og bygg kundetillitt med CX360 Marketing

CX360 Salg

Øk selgerproduktiviteten, ha full kontroll på salgsprosessen og administrer kundeforhold enklere med CX360 Salg

CX360 Kundeservice

Øk produktiviteten med selvbetjening, forbedre support med IoT-varsler og lever førsteklasses kundeopplevelser med CX360 Kundeservice

CX360 Kundepuls

Ta pulsen på dine kunder og øk lojalitet og tilfredshet med CX360 Kundepuls

Kundeopplevelse som er en viktig differensiator

How you gather, manage and use information will determine whether you win or lose

- -Bill Gates

Man and woman with a computer

Hva ønsker kundene mine?

De beste lederne seg stiller dette spørsmålet oftere enn noen gang, og dette med god grunn. Ledende selskaper forstår at de er i kundeopplevelsesbransjen, og de forstår at hvordan en organisasjon leverer for kundene begynner å bli like viktig som hva den leverer.

I en verden der kunden har mer kunnskap, høyere forventninger og mer makt enn noen gang før, blir det å analysere data og å levere stadig større innsikt i kundeadferd avgjørende for selskapets suksess.

Skill har kompetanse og erfaring med metoder knyttet til kundeopplevelse og kan bidra til å utforme og definere en tydelig og helhetlig strategi og arkitektur for kundeopplevelse. Ved å ha en datadrevet tilnærming til kundeopplevelsen er det mulig å kartlegge de finansielle konsekvensene av ulike tiltak, noe som resulterer i et bedre beslutningsgrunnlag og en mer helhetlig tilnærming til kundeopplevelsen.

Våre metoder

Card image cap

Gevinstrealisering

Slik sikrer SkillX din gevinstrealisering

Redd for at ny teknologi ikke blir brukt? Suksess i Skill sine prosjekter er ikke alene tuftet på å levere på «tid, kost og kvalitet», SkillX er vår metode som sikrer avtalte gevinster.

Ta kontakt
Card image cap

Brukeradopsjon

Hva er viktigst ved innkjøp av ny teknologi?

Anvendt teknologi er det som sikrer gevinstrealisering. En brukeradopsjonsprosess består av flere faser, og alt handler om mestring. Det er når brukerne tar i bruk og adopterer nye systemer og løsninger med et smil vi vet at vi har lykkes

Ta kontakt

Ønsker du en gratis rådgivningstime?

Lurer du på hva vi kan bidra med? Nå kan du få en rådgivningstime – helt gratis. Fyll ut din e-post og vi tar kontakt med deg.

Picture of two people discussing

Våre Kundehistorier

Card image cap

Kundesenteret i Bane Nor går på skinner med Dynamics 365!

Bane NOR har ansvaret for planlegging, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av det nasjonale jernbanenettet, samt trafikkstyring, forvaltning og utvikling av jernbaneeiendommer. Da kundesenteret i Bane Nor ble opprettet i 2010 jobbet bedriften i et eldre system, som de mente var tungt å bruke, og som ikke var tilpasset deres behov på en god nok måte. Det ble på et tidspunkt fattet, og avsatt ressurser for å investere i en bedre løsning, og Bane Nor gikk ut på anbud

Les mer Ta kontakt
Card image cap

Uloba bevarer historiene de skaper ved hjelp av Dynamics 365

Uloba – Independent Living Norge arbeider for å gjøre funksjonshemmede stolte, sterke og synlige, inkludert og likestilt som aktive bidragsytere i samfunnet. Gjennom å tilby borgerstyrt personlig assistanse (BPA) som et frigjøringsverktøy for funksjonshemmede med et assistansebehov, kan funksjonshemmede leve frie og selvstendige liv. BPA er en ordning hvor funksjonshemmede personer selv rekrutterer sine egne assistenter og er arbeidsledere for dem. Som funksjonshemmet tar og har du styringen over eget liv, i forhold til hvem som assisterer deg, hva du trenger assistanse til, når du trenger den og hvor.

Les mer Ta kontakt

Vi er tilgjengelig for en prat!

Har du spørsmål eller ønsker du å ta en prat om hvordan vi kan hjelpe din bedrift?
Da må du mer enn gjerne ta kontakt med oss!

Kontakt oss