Sikre bedre samhandling og løs oppgaver raskere med Digital Suksess

Samhandling | Publisert 07.12.2021

Digital Suksess er beste praksis på de smarteste Microsoft 365-løsningene samlet i én og samme tjeneste. Vår suksessplattform sikrer en implementering der man henter ut det beste fra teknologi, får menneskene til å bruke den riktig, og utløser konkrete forretningsgevinster.

Fra god governance til intuitive og formålstjenlige samhandlingsturkturer. Alt må fungere sammen! Microsoft 365 med Teams er sannsynligvis verdens beste samhandlingsplattform for bedrifter. Men for å få fult utbytte av plattformen må innføring og forvaltning også være i verdensklasse. Skill har mange års erfaring med Microsoft sine skyplattform, sikkerhet og personvern og ikke minst god erfaringer med brukeradopsjon og endringsledelse. Digital Suksess er vår standardiserte oppskrift for at du skal lykkes med en komplett innføring som gir varig forretningsverdi.

Les mer om Microsoft 365 her.

Mest populære verdipakker til Digital Suksess

Kompasset

Kompasset hjelper brukere å navigere i applikasjonene i M365 og enklere finne det man leter etter!

Klient

Få hjelp til å forvalte dine klienter og sikre at de til enhver tid er oppdatert med siste versjoner og applikasjoner.

Nytt Team

Nytt Team gir brukere tilgang til strukturert teamsbestilling, inkludert en navigator i Teams.

Preflight

Skill analyserer ditt M365-miljø og kartlegger Teknisk M365, Organisasjon, Klient, Sikkerhet og Lisens.

Kundeopplevelse som er en viktig differensiator

Jeg er overbevist om at det var smart å investere i hjelp med denne implementeringen. Jeg føler vi har fått god valuta for pengene. Det føles bra å være så fornøyd med å bruke penger når man ser at man kjøper kvalitet.

- Sølvi Slåtten, PL ROR IKT

Man and woman with a computer

De ansatte er virksomhetens viktigste ressurs

Digital Suksess sikrer riktig implementering av din samhandlingsplattform. Gjennom vår leveransemetodikk SkillX, har prosjektet fokus på gevinstrealisering og brukeradopsjon hvor både forretning, mennesket og teknologien er ivaretatt.

Teknologien i seg selv er ikke viktig, måten vi som brukere benytter den er avgjørende for å lykkes med en god samhandlingsstrategi.

Organisasjonens modenhet og ambisjoner

Alle organisasjoner har sitt unike utgangspunkt, og vi har alle både forskjellig kapasitet og ambisjoner. Vi starter alltid våre prosjekter med å definere hvor vi er og hvor vi skal sammen. Vi benytter standardiserte modenhetsanalyser for å definere den optimale veien mot vårt felles mål. Vi gjør dette i dimensjonene fra sikkerhet og teknikk til brukeradopsjon og produktivitetspuls.

Våre metoder

Card image cap

Gevinstrealisering

Slik sikrer SkillX din gevinstrealisering

Redd for at ny teknologi ikke blir brukt? Suksess i Skill sine prosjekter er ikke alene tuftet på å levere på «tid, kost og kvalitet», SkillX er vår metode som sikrer avtalte gevinster.

Ta kontakt
Card image cap

Brukeradopsjon

Hva er viktigst ved innkjøp av ny teknologi?

Anvendt teknologi er det som sikrer gevinstrealisering. En brukeradopsjonsprosess består av flere faser, og alt handler om mestring. Det er når brukerne tar i bruk og adopterer nye systemer og løsninger med et smil vi vet at vi har lykkes

Ta kontakt

Ønsker du en gratis rådgivningstime?

Lurer du på hva vi kan bidra med? Nå kan du få en rådgivningstime – helt gratis. Fyll ut din e-post og vi tar kontakt med deg.

Picture of two people discussing

Våre Kundehistorier

Card image cap

Kundesenteret i Bane Nor går på skinner med Dynamics 365!

Bane NOR har ansvaret for planlegging, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av det nasjonale jernbanenettet, samt trafikkstyring, forvaltning og utvikling av jernbaneeiendommer. Da kundesenteret i Bane Nor ble opprettet i 2010 jobbet bedriften i et eldre system, som de mente var tungt å bruke, og som ikke var tilpasset deres behov på en god nok måte. Det ble på et tidspunkt fattet, og avsatt ressurser for å investere i en bedre løsning, og Bane Nor gikk ut på anbud

Les mer Ta kontakt
Card image cap

Uloba bevarer historiene de skaper ved hjelp av Dynamics 365

Uloba – Independent Living Norge arbeider for å gjøre funksjonshemmede stolte, sterke og synlige, inkludert og likestilt som aktive bidragsytere i samfunnet. Gjennom å tilby borgerstyrt personlig assistanse (BPA) som et frigjøringsverktøy for funksjonshemmede med et assistansebehov, kan funksjonshemmede leve frie og selvstendige liv. BPA er en ordning hvor funksjonshemmede personer selv rekrutterer sine egne assistenter og er arbeidsledere for dem. Som funksjonshemmet tar og har du styringen over eget liv, i forhold til hvem som assisterer deg, hva du trenger assistanse til, når du trenger den og hvor.

Les mer Ta kontakt

Vi er tilgjengelig for en prat!

Har du spørsmål eller ønsker du å ta en prat om hvordan vi kan hjelpe din bedrift?
Da må du mer enn gjerne ta kontakt med oss!

Kontakt oss